LogoOver NPO

Luchthaven compenseert reizigers dankzij MAX Ombudsman

MAX vakantieman

Dankzij de uitzending van MAX vakantieman van 25 juli 2022, waarin MAX Ombudsman aankondigt een proefproces te starten tegen Schiphol, besluit de Schiphol-directie om mensen die hun vlucht hebben gemist als gevolg van lange wachtrijen bij security, tegemoet te komen. Op aandringen van MAX geldt de regeling niet alleen voor de zomervakantie, maar wordt dez verlengd tot en met 31 oktober.

Ook interessant

Naar alle impactvolle voorbeelden
VPRONieuws & Debat
Het Lubach-effect reikt ver
De avondshow met Arjen Lubach (VPRO)
Div. omroepenVerbinding & Samenleving
plan
3FM Serious Request
VPROVerbinding & Samenleving
Op zoek naar plan B als de zeespiegel stijgt
De klimaatverkenner (VPRO)
NPO Logo
Snel naar
Toegankelijkheid
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)