LogoOver NPO

Via Instagram direct betrokken bij Amerikaanse verkiezingen

Ongehoord Nieuws (ON)

Op 28 oktober 2024 hielden Tom de Nooijer en Raisa Blommestijn via Instagram een Q&A over de verkiezingen in de Verenigde Staten. Met deze vernieuwende interactievorm werden jongeren direct en op een visueel aantrekkelijke manier betrokken bij een belangrijk onderwerp als de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Zij kregen de kans om vragen te stellen en in gesprek te gaan over het verkiezingsproces. Met dit soort sessies wil ON de politiek toegankelijker maken voor een jongere doelgroep, die misschien niet altijd in contact komt met traditionele nieuwsbronnen.

Ook interessant

Naar alle impactvolle voorbeelden
KRO-NCRVNieuws & Debat
Internationale factcheck-marathon rond NAVO-top
Pointer (KRO-NCRV)
HUMANVerbinding & Samenleving
Themaweek in teken van mentale gezondheid jongeren
Diverse programma's en podcasts (HUMAN)
EOVerbinding & Samenleving
GenZ ontmoet elkaar voor massale geloofsviering
EO BEAM (EO)
NPO Logo
Snel naar
Toegankelijkheid
Algemene voorwaarden
Privacy en Security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)