LogoPers

Hemelse Honderd op 3FM

Luisteraars kunnen twee dagen genieten van de honderd beste albums aller tijden
20 mei 2014

Op Hemelvaartsdag, donderdag 29 mei, start 3FM met de Hemelse Honderd: de honderd beste albums ooit gemaakt volgens de 3FM luisteraars. Nieuw dit jaar is dat luisteraars één dag langer kunnen genieten van de lekkerste albumtracks, samengesteld aan de hand van stemmen van de luisteraars. 3FM draait twee dagen lang minstens twee albumtracks van elk genoteerd album uit de Top 100. Je hoort dit jaar dus niet alleen die ene bekende hit van het album, maar ook de onbekende en vergeten pareltjes van de plaat klinken op de radio.

Welke albums zijn van onsterfelijke waarde en verdienen een plekje in de Hemelse Honderd? Luisteraars bepalen dat door te stemmen via 3fm.nl/hemelsehonderd.

Twee dagen lang, donderdag 29 mei van 10.00 tot 19.00 uur en vrijdag 30 mei van 10.00 tot 18.00 uur, hoor je de meest hemelse muziek ooit gemaakt met de volledige Hemelse Honderd. Op Hemelvaartsdag en de dag erna, hoor je minstens twee tracks van albums als Pearl Jam's debuutalbum Ten, Adele's 21 of Ben Howard's Every Kingdom. Maar ook van klassiekers zoals het album Dark Side Of The Moon van Pink Floyd of Michael Jackson's Thriller. Vrijdag 30 mei maken Coen & Sander net voor 18.00 uur de absolute nummer 1 bekend van de Hemelse Honderd 2014.

Voor meer informatie: www.3fm.nl Stemmen: www.3fm.nl/hemelsehonderd

Noot voor de redactie
Voor meer informatie:
3FM Communicatie Noëlle Beyne, t: 035 - 6774167, m: 06 – 51809133, e: noelle@3fm.nl
Wilma van Dormalen t :035 - 6777453, m : 06 – 24218281, e : wilma@3fm.nl
Anneke de Vries t: 035 - 6773094, m: 06 – 30576917, e: mailto:anneke@3fm.nl

Laatste persberichten
NPO Radio 5 introduceert De Schijf van NPO Radio 5
Publieke omroep verlengt succesvol Schooltv-project Film in de klas
NPO Campus Radio presenteert de Viral Top 77
NPO Klassiek maakt met Klassieke Top 400 Stembus muzikale reis door Nederland en Duitsland
NPO FunX lanceert YouTube-serie 'Villa Architrackz' met unieke samenwerkingen tussen artiesten
Onderzoek: Nederlanders hebben meest vertrouwen in journalistiek van publieke omroep
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en Security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)