LogoPers

Mooie cijfers voor NPO3.nl

NPO3.nl heeft het hoogste weekbereik sinds januari 2016 behaald. In de week van 17 tot en met 23 oktober bezochten 580.000 bezoekers NPO3.nl. De week daarop waren dat er 583.000. Ook is er een record aan maandelijkse bezoekers bereikt: maar liefst 1,8 miljoen unieke browsers.
1 november 2016

Rundfunk 

Rundfunk (foto; KRO-NCRV) is enorm populair online. De aankondiging op de Facebookpagina van NPO3 heeft 1,1 miljoen impressies gehad, de promo telde 320.000 views en in het bericht tagden de Facebook-gebruikers massaal hun vrienden. De eerste aflevering is inmiddels 200.000 keer bekeken.

Privacy

Ook de content rondom de Privacyweken deed het goed. Een web-only video van Hunted kreeg 1,6 miljoen impressies, 650.000 video-views en 27.000 reacties. De artikelen waarin de Privacytest werd aangekondigd en de prijsvraag zijn goed gelezen en ook was er veel interesse in artikelen als Wtf is een retargeting pixel?.

Laatste persberichten
Sociale partners publieke omroep bereiken resultaat voor nieuwe cao en sociale regeling
Een week vol passie bij NPO Klassiek
Van studio naar festivalweide: luisteraars maken tijdens 3FM Festivalweek kans op festivalkaarten
NPO FunX Awards: eerste namen line-up bekend
Reactie NPO en College van Omroepen op de hervormingsplannen voor de publieke omroep
Dit zijn de hoogst gewaardeerde programma's van de publieke omroep in het eerste kwartaal van 2025
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en Security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)