LogoPers

NPO en RTL gaan gezamenlijk impact op social media meten

De Publieke Omroep en RTL gaan gezamenlijk meten wat de impact van hun programma’s is op social media als Twitter, Facebook en Hyves.
30 september 2010

Dit maakte Roek Lips, netmanager Nederland 3 vandaag bekend op het Nationaal Omroep Congres in Bussum. Een speciale ‘mash-up tool’ laat zien wat er over programma’s gezegd wordt en meet exact hoeveel verkeer een item of programma op social media genereert.

Laatste persberichten
Podcast Componeren of Verzuipen: hoe topwetenschappers en een componist met muziek de wereld gaan redden
NPO Radio 1 brengt de Europese verkiezingen dichtbij huis
NPO Radio 5 viert verjaardag Boudewijn de Groot: een wonderkind van 80
Broederliefde, DYSTINCT en Siggy & D1ns maken line-up FunX Music Awards compleet
Nieuwe zenderstemmen voor NPO 1 en NPO 3
Genomineerden FunX Music Awards bekend: Jonna Fraser grootste kanshebber
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)