LogoPers

NPO en RTL gaan gezamenlijk impact op social media meten

De Publieke Omroep en RTL gaan gezamenlijk meten wat de impact van hun programma’s is op social media als Twitter, Facebook en Hyves.
30 september 2010

Dit maakte Roek Lips, netmanager Nederland 3 vandaag bekend op het Nationaal Omroep Congres in Bussum. Een speciale ‘mash-up tool’ laat zien wat er over programma’s gezegd wordt en meet exact hoeveel verkeer een item of programma op social media genereert.

Laatste persberichten
NPO Radio 5 introduceert De Schijf van NPO Radio 5
Publieke omroep verlengt succesvol Schooltv-project Film in de klas
NPO Campus Radio presenteert de Viral Top 77
NPO Klassiek maakt met Klassieke Top 400 Stembus muzikale reis door Nederland en Duitsland
NPO FunX lanceert YouTube-serie 'Villa Architrackz' met unieke samenwerkingen tussen artiesten
Onderzoek: Nederlanders hebben meest vertrouwen in journalistiek van publieke omroep
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en Security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)