LogoPers

NPO en RTL gaan gezamenlijk impact op social media meten

De Publieke Omroep en RTL gaan gezamenlijk meten wat de impact van hun programma’s is op social media als Twitter, Facebook en Hyves.
30 september 2010

Dit maakte Roek Lips, netmanager Nederland 3 vandaag bekend op het Nationaal Omroep Congres in Bussum. Een speciale ‘mash-up tool’ laat zien wat er over programma’s gezegd wordt en meet exact hoeveel verkeer een item of programma op social media genereert.

Laatste persberichten
Publieke omroep dit najaar met nieuwe talkshows, hoogstaande dramaseries en bijzondere verhalen over Nederland op alle platforms
Dit najaar liggen kinderen in een deuk bij NPO Zapp
NPO Radio 2 week lang in actie voor KWF
Dag van de Zeezenders op NPO Radio 5
Europapa van Joost Klein bovenaan 3FM Festival Top 1003
Recordcijfers voor RadiOlympia op NPO Radio 1
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)