LogoPers

‘Open NPO’ nieuwe campagne van publieke omroep

De Nederlandse Publieke Omroep is ‘van iedereen, voor iedereen’, zo klinkt het al jaren. Om deze woorden extra kracht bij te zetten, gaat de publieke omroep nog duidelijker vertellen dat NPO open staat voor alle geluiden in de samenleving en dat iedereen in Nederland zich welkom en thuis kan voelen bij de publieke omroep. Dit gebeurt onder de noemer Open NPO. “Met Open NPO zetten we de deur van de publieke omroep nog verder open, om echt iederéén te bereiken en een stem te geven”, zegt NPO-bestuursvoorzitter Shula Rijxman. “Met onze pluriforme programmering bereiken we al vrijwel alle Nederlanders. We hebben een pitchmodule voor externe producenten en we laten in onze uitgebreide maatschappelijke verantwoording zien wat we voor Nederland betekenen. In 2019 komt daar een oproep aan het publiek bij om ons te verrassen met vernieuwende formats, waarmee we ook de mensen willen bereiken die ons nu nog niet zo goed weten te vinden.”  
12 november 2018

Open NPO is een campagne die vanaf 12 november vorm krijgt in een campagnefilm op alle tv-netten en social media kanalen van NPO. Ook wordt Open NPO de boodschap van bijvoorbeeld de feestdagencampagne in december en van thematische campagnes rond de programmering door het jaar heen.

Bekijk hier de campagnefilm Open NPO.

Laatste persberichten
Podcast Componeren of Verzuipen: hoe topwetenschappers en een componist met muziek de wereld gaan redden
NPO Radio 1 brengt de Europese verkiezingen dichtbij huis
NPO Radio 5 viert verjaardag Boudewijn de Groot: een wonderkind van 80
Broederliefde, DYSTINCT en Siggy & D1ns maken line-up FunX Music Awards compleet
Nieuwe zenderstemmen voor NPO 1 en NPO 3
Genomineerden FunX Music Awards bekend: Jonna Fraser grootste kanshebber
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)