LogoPers

Radiozenders op Koningsdag in teken van Nederlands product

Op Koningsdag staat een groot aantal radiozenders twaalf uur lang volledig in het teken van het Nederlandse product. Samen bieden de stations artiesten en musici van eigen bodem een steuntje in de rug, nu door de coronacrisis hun optredens komen te vervallen. De themadag wil ook een symbool van eenheid zijn: saamhorigheid houdt Nederland bij elkaar in deze tijd.

5 april 2020

Maandag 27 april is van 07.00 tot 19.00 uur op de radiozenders uitsluitend Nederlands product te horen. De deelnemers zijn in elk geval NPO Radio, 100% NL, SLAM!, Radio 10, Sky Radio, Radio Veronica, KINK en Qmusic.

 

Ook andere zenders - commercieel en publiek, landelijk, regionaal en lokaal - zijn van harte uitgenodigd om mee te doen aan deze actie. Elk station zal op geheel eigen wijze invulling aan deze dag geven. Meer informatie daarover volgt op een later moment.

 

Laatste persberichten
Tom Dumoulin opent NPO Radio 1 Tourcafé in Beeld & Geluid
Dit zijn de hoogst gewaardeerde programma's van de publieke omroep in het tweede kwartaal van 2025
North Sea Jazz: de publieke omroep is erbij
NPO Zapp: al 20 jaar educatief, inspirerend en onafhankelijk
Keep Kalm en kies Klassiek: stem op de Kalm Top 50
De publieke omroep staat ook deze zomer aan
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en Security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)