LogoPers

Raphaël Zaghdoudi (10) uit Purmerland nieuwe zenderbaas van NPO Zapp

Op woensdag 31 augustus is de tienjarige Raphaël voor één dag de baas van Freek, Klaas, Jill, Pepijn, Jetske, Anne-Mar en alle andere Zappers. Raphaël uit Purmerland, Noord-Holland, blies de jury omver met zijn enthousiasme en kennis van film en tv. Uit maar liefst 3998 aanmeldingen koos de jury hem als enige echte winnaar van de 'Zappbaas voor één dag wedstrijd'.
16 augustus 2016

Wat als jij de baas zou zijn van Zapp? Dat is de vraag die NPO Zapp aan alle kinderen van Nederland stelde. Afgelopen maand stuurden kinderen uit alle hoeken en gaten van Nederland hun motivaties en filmpjes in. Uit duizenden inzendingen kozen juryleden Suzanne Kunzeler (netmanager NPO Zapp), Shula Rijxman (raad van bestuur NPO), Jochem van Nuhn (chef Zapp Weekjournaal) en Fernando Halman (stem van Zapp) unaniem Raphaël als winnaar. De jury was onder de indruk van het enthousiasme en de kennis van tv van Raphael. “Hij is een echte liefhebber van Zapp en we hebben er alle vertrouwen in dat Raphaël voor een mooie programmering gaat zorgen”, aldus de jury.

Raphaël verhuist op woensdag 31 augustus voor één dag naar de NPO op het Mediapark in Hilversum en neemt die dag de leiding van Zapp over van netmanager Suzanne Kunzeler. Hij vergadert mee, bezoekt een live opname van het NOS Jeugdjournaal, luncht met bekende Zappers, gaat langs bij een pitch voor een nieuw programma, buigt zich over de laatste kijkcijfers en bepaalt het schema van die dag. Het resultaat ziet de kijker van Zapp diezelfde dag nog terug tussen 06.30 en 20.00 uur bij NPO Zapp op 3. De werkdag van de jonge Zappbaas is de hele dag te volgen op Zapp.nl, Instagram en Snapchat.

Meer info op www.zapp.nl/baasvooreendag

 

Laatste persberichten
NPO Radio 5 introduceert De Schijf van NPO Radio 5
Publieke omroep verlengt succesvol Schooltv-project Film in de klas
NPO Campus Radio presenteert de Viral Top 77
NPO Klassiek maakt met Klassieke Top 400 Stembus muzikale reis door Nederland en Duitsland
NPO FunX lanceert YouTube-serie 'Villa Architrackz' met unieke samenwerkingen tussen artiesten
Onderzoek: Nederlanders hebben meest vertrouwen in journalistiek van publieke omroep
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en Security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)