LogoPers

Start-ups op het Mediapark

De winnaar van de start up wedstrijd krijgt een jaar lang gratis huisvesting, coaching, toegang tot kapitaal en een podium waarop deze jonge bedrijven zich kunnen presenteren. De inzet is dat het het hele Media Park de vruchten plukt van de spirit en innovatie die deze start-ups met zich meebrengen. De winnaar wordt begin september bekend gemaakt bij het Cross Media Café Coming Soon gecombineerd met de feestelijke Seizoensopening op het Media Park.
18 juni 2015

De jury van de wedstrijd bestaat uit:

  • Pieter Broertjes, burgemeester van de Gemeente Hilversum
  • Jan Müller, directeur Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid
  • Roel Raatgever, directeur UtrechtInc
  • Edwin Hengstmengel, Investment Manager, Van den Ende & Deitmers Crossmedia Fund
  • Henk Hagoort, Voorzitter Raad van Bestuur van de Nederlandse Publieke Omroep
  • Mark Achterberg, commercieel directeur van het Media Park

De Start-up wedstrijd maakt onderdeel uit van het Media Park Accelerator Programma dat op dit moment uitgewerkt wordt onder leiding van iMMovator. Het programma heeft als doel om starters, snelle groeiers en samenwerkende flexwerkers/ZZPers te helpen hun business te versnellen. Het voorziet in coaching, kennisuitwisseling, toegang tot kapitaal en benut de aanwezige netwerken optimaal. iMMovator zoekt partners voor het programma.

Laatste persberichten
Saved by the bell: 3FM-dj Andres Odijk lanceert TikTok-stream voor scholieren tijdens examenperiode
Publieke omroep brengt vervolg op spraakmakende campagne De plek van ons allemaal
Frenna en Ronnie Flex grootste kanshebbers FunX Awards, Noa Lang voor het eerst genomineerd
Wie bestijgt de troon van De Koninklijke 500?
Sociale partners publieke omroep bereiken resultaat voor nieuwe cao en sociale regeling
Een week vol passie bij NPO Klassiek
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en Security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)