LogoPers

Studie naar uitbreiding aanbod Uitzending Gemist

De Publieke Omroep bekijkt of het programma-aanbod op Uitzending Gemist kan worden uitgebreid. Zo moet het mogelijk worden om de kijker nog beter te bedienen.
24 oktober 2011

Nu zijn niet alle programma's beschikbaar via het on demand-kanaal of zijn programma's maar beperkte tijd terug te vinden.Dat geldt bijvoorbeeld voor bepaalde dramaseries, films en aangekochte buitenlandse programma's. Om het aanbod uit te breiden moeten wel de rechten worden afgekocht en de Publieke Omroep zal in 2012 bestuderen of voor dat extra aanbod een vergoeding kan worden gevraagd. Die vraag hoeft natuurlijk niet te worden gesteld bij programma's waarvan de Publieke Omroep de rechten zelf al bezit, zoals nieuws en informatie.

 

.

 

Laatste persberichten
NPO Zapp: al 20 jaar educatief, inspirerend en onafhankelijk
Keep Kalm en kies Klassiek: stem op de Kalm Top 50
De publieke omroep staat ook deze zomer aan
#livegoals: NPO 3FM staat vooraan bij optredens van Olivia Rodrigo, Muse en Oscar and the Wolf
Moedig voorwaarts: een gezamenlijke visie van de NPO en de omroepen
3FM Serious Request komt in actie voor Spieren voor Spieren
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en Security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)