LogoPers

Uitzending Gemist betrekt publiek bij vernieuwing

De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) vraagt het publiek om mee te denken over de nieuwe versie van de website van Uitzending Gemist. Via een blogpost op Testlab doet directeur internetcoördinatie bij de NPO, William Valkenburg, deze oproep.
16 februari 2010


In dezelfde blog zegt hij ook dat een betere videokwaliteit en makkelijker zoeken op Uitzending Gemist voor de NPO al op de actielijst staan. “Als gebruiker van de website weet jij als geen ander wat je wenst van de nieuwe Uitzending Gemist. Daarom zijn we benieuwd naar je reactie en input. Wat vind jij belangrijk in de nieuwe Uitzending Gemist?”. Aldus William Valkenburg.
Uiteraard heeft de NPO zelf al ideeën voor de nieuwe website en hoopt dat het publiek deze aanvult met haar eigen wensen. Op die manier ontstaat een compleet beeld van alle mogelijkheden.


Naast de oproep ideeën voor de nieuwe Uitzending Gemist te mailen, wordt ook het projectteam voorgesteld. Het team gaat op Testlab regelmatig bloggen over de ontwikkelingen van het project. Er komen bijvoorbeeld verslagen van onderzoeken onder gebruikers en besprekingen met experts. Zo kan het publiek de ontwikkeling van de nieuwe site de komende maanden online volgen.


Tot 24 februari kan men via het e-mailadres nieuweuitzendinggemist@omroep.nl ideeën aandragen.

Laatste persberichten
Podcast Componeren of Verzuipen: hoe topwetenschappers en een componist met muziek de wereld gaan redden
NPO Radio 1 brengt de Europese verkiezingen dichtbij huis
NPO Radio 5 viert verjaardag Boudewijn de Groot: een wonderkind van 80
Broederliefde, DYSTINCT en Siggy & D1ns maken line-up FunX Music Awards compleet
Nieuwe zenderstemmen voor NPO 1 en NPO 3
Genomineerden FunX Music Awards bekend: Jonna Fraser grootste kanshebber
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)