LogoPers

Uitzending Gemist betrekt publiek bij vernieuwing

De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) vraagt het publiek om mee te denken over de nieuwe versie van de website van Uitzending Gemist. Via een blogpost op Testlab doet directeur internetcoördinatie bij de NPO, William Valkenburg, deze oproep.
16 februari 2010


In dezelfde blog zegt hij ook dat een betere videokwaliteit en makkelijker zoeken op Uitzending Gemist voor de NPO al op de actielijst staan. “Als gebruiker van de website weet jij als geen ander wat je wenst van de nieuwe Uitzending Gemist. Daarom zijn we benieuwd naar je reactie en input. Wat vind jij belangrijk in de nieuwe Uitzending Gemist?”. Aldus William Valkenburg.
Uiteraard heeft de NPO zelf al ideeën voor de nieuwe website en hoopt dat het publiek deze aanvult met haar eigen wensen. Op die manier ontstaat een compleet beeld van alle mogelijkheden.


Naast de oproep ideeën voor de nieuwe Uitzending Gemist te mailen, wordt ook het projectteam voorgesteld. Het team gaat op Testlab regelmatig bloggen over de ontwikkelingen van het project. Er komen bijvoorbeeld verslagen van onderzoeken onder gebruikers en besprekingen met experts. Zo kan het publiek de ontwikkeling van de nieuwe site de komende maanden online volgen.


Tot 24 februari kan men via het e-mailadres nieuweuitzendinggemist@omroep.nl ideeën aandragen.

Laatste persberichten
NPO Radio 5 introduceert De Schijf van NPO Radio 5
Publieke omroep verlengt succesvol Schooltv-project Film in de klas
NPO Campus Radio presenteert de Viral Top 77
NPO Klassiek maakt met Klassieke Top 400 Stembus muzikale reis door Nederland en Duitsland
NPO FunX lanceert YouTube-serie 'Villa Architrackz' met unieke samenwerkingen tussen artiesten
Onderzoek: Nederlanders hebben meest vertrouwen in journalistiek van publieke omroep
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en Security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)