LogoPers

Uitzending Gemist populairste TV & Radio website

Voor de derde keer heeft Uitzending Gemist een award van de Website van het Jaar-verkiezing gewonnen, ditmaal als populairste website in de categorie TV & Radio. De on demand-dienst van de publieke omroep won zowel in 2008 als in 2007 de award in de categorie Entertainment en Lifestyle.
27 november 2009

In de categorie TV & Radio werd Nederland.FM verkozen tot beste website wat betreft inhoud, navigatie en ontwerp. Daarnaast hebben de omroepsites van TROS Radar en BNN veel stemmen gekregen van het publiek.

De populariteit van Uitzending Gemist blijkt nog steeds uit het alsmaar stijgende aantal opgevraagde streams. In 2008 werden ruim 130 miljoen uitzendingen via Uitzending Gemist opgevraagd. In 2009 zijn tot en met oktober al meer dan 120 miljoen uitzendingen opgevraagd. Recordmaand tot nu toe was oktober met 18,7 miljoen opgevraagde streams mede dankzij de populariteit van Boer Zoekt Vrouw op Uitzending Gemist.

Het publiek beoordeelde dit jaar uit 21 categorieën haar favoriet. Per categorie zijn er twee awards: één voor de beste en één voor de populairste website. Ruim 1,3 miljoen mensen brachten via Websitevanhetjaar.nl hun stem uit.

Laatste persberichten
NPO Zapp: al 20 jaar educatief, inspirerend en onafhankelijk
Keep Kalm en kies Klassiek: stem op de Kalm Top 50
De publieke omroep staat ook deze zomer aan
#livegoals: NPO 3FM staat vooraan bij optredens van Olivia Rodrigo, Muse en Oscar and the Wolf
Moedig voorwaarts: een gezamenlijke visie van de NPO en de omroepen
3FM Serious Request komt in actie voor Spieren voor Spieren
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en Security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)