LogoPers

Vernieuwend: 4JIM

Festivalgangers en kijkers spelen een belangrijke rol in de serie. In de app krijgen zij uitdagingen van Jim en kunnen ze hun eigen filmpjes en foto’s uploaden. De gaafste filmpjes zie je terug op tv. Ook in vlogs op YouTube en shorties van 2 minuten kan je zien wat Jim en zijn vrienden allemaal meemaken. Lekker nagenieten van de Tour de France, de Zwarte Cross, de Sneekweek en alle andere festivals waar Jim en de kijker naar toe gaat. Een nieuwe vorm, een specifieke doelgroep (13 tot 25 jaar) en hartje zomer…
10 juli 2015

4JIM belééf je op TV, festivals en online. Om de serie beter op het netvlies te krijgen van de kijkers en festivalgangers zenden we vrijdag 10 juli om 22.00 uur alle vier de afleveringen achter elkaar uit op NPO 3. Ook de komende weken (tot en met 6 augustus) zijn de avonturen van Jim en zijn vrienden nog gewoon te volgen. NPO 3 schuwt het experiment niet. Jaarlijks hebben we zelfs een hele week met nieuwe en verfrissende programma’s van jonge makers. We lopen daarom ook vaak voorop. Soms slaat een nieuwe titel aan – afgelopen seizoen bijvoorbeeld met Arjan Lubach en Mindf*ck – en soms (nog) niet. Belangrijk is dat een titel tijd en ruimte krijgt om te groeien. Dat we jonge makers kansen geven. En dat titels goed gewaardeerd worden. Bij de NPO gaat het om meer dan kijkcijfers en marktaandelen.

Suzanne Kunzeler

Netmanager NPO 3

Laatste persberichten
Podcast Componeren of Verzuipen: hoe topwetenschappers en een componist met muziek de wereld gaan redden
NPO Radio 1 brengt de Europese verkiezingen dichtbij huis
NPO Radio 5 viert verjaardag Boudewijn de Groot: een wonderkind van 80
Broederliefde, DYSTINCT en Siggy & D1ns maken line-up FunX Music Awards compleet
Nieuwe zenderstemmen voor NPO 1 en NPO 3
Genomineerden FunX Music Awards bekend: Jonna Fraser grootste kanshebber
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)