LogoPers

Vernieuwend: 4JIM

Festivalgangers en kijkers spelen een belangrijke rol in de serie. In de app krijgen zij uitdagingen van Jim en kunnen ze hun eigen filmpjes en foto’s uploaden. De gaafste filmpjes zie je terug op tv. Ook in vlogs op YouTube en shorties van 2 minuten kan je zien wat Jim en zijn vrienden allemaal meemaken. Lekker nagenieten van de Tour de France, de Zwarte Cross, de Sneekweek en alle andere festivals waar Jim en de kijker naar toe gaat. Een nieuwe vorm, een specifieke doelgroep (13 tot 25 jaar) en hartje zomer…
10 juli 2015

4JIM belééf je op TV, festivals en online. Om de serie beter op het netvlies te krijgen van de kijkers en festivalgangers zenden we vrijdag 10 juli om 22.00 uur alle vier de afleveringen achter elkaar uit op NPO 3. Ook de komende weken (tot en met 6 augustus) zijn de avonturen van Jim en zijn vrienden nog gewoon te volgen. NPO 3 schuwt het experiment niet. Jaarlijks hebben we zelfs een hele week met nieuwe en verfrissende programma’s van jonge makers. We lopen daarom ook vaak voorop. Soms slaat een nieuwe titel aan – afgelopen seizoen bijvoorbeeld met Arjan Lubach en Mindf*ck – en soms (nog) niet. Belangrijk is dat een titel tijd en ruimte krijgt om te groeien. Dat we jonge makers kansen geven. En dat titels goed gewaardeerd worden. Bij de NPO gaat het om meer dan kijkcijfers en marktaandelen.

Suzanne Kunzeler

Netmanager NPO 3

Laatste persberichten
Minstens 1 op de 3 jongeren voelt zich wekelijks eenzaam: NPO 3FM lanceert de Groene Cup voor solo festivalgangers
Peter Koelewijn ontvangt NPO Radio 5 Evergreen Award
XXJULÍA winnaar 3FM Trending Talent 2025
Saved by the bell: 3FM-dj Andres Odijk lanceert TikTok-stream voor scholieren tijdens examenperiode
Publieke omroep brengt vervolg op spraakmakende campagne De plek van ons allemaal
Frenna en Ronnie Flex grootste kanshebbers FunX Awards, Noa Lang voor het eerst genomineerd
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en Security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)