LogoPers

Vernieuwend: 4JIM

Festivalgangers en kijkers spelen een belangrijke rol in de serie. In de app krijgen zij uitdagingen van Jim en kunnen ze hun eigen filmpjes en foto’s uploaden. De gaafste filmpjes zie je terug op tv. Ook in vlogs op YouTube en shorties van 2 minuten kan je zien wat Jim en zijn vrienden allemaal meemaken. Lekker nagenieten van de Tour de France, de Zwarte Cross, de Sneekweek en alle andere festivals waar Jim en de kijker naar toe gaat. Een nieuwe vorm, een specifieke doelgroep (13 tot 25 jaar) en hartje zomer…
10 juli 2015

4JIM belééf je op TV, festivals en online. Om de serie beter op het netvlies te krijgen van de kijkers en festivalgangers zenden we vrijdag 10 juli om 22.00 uur alle vier de afleveringen achter elkaar uit op NPO 3. Ook de komende weken (tot en met 6 augustus) zijn de avonturen van Jim en zijn vrienden nog gewoon te volgen. NPO 3 schuwt het experiment niet. Jaarlijks hebben we zelfs een hele week met nieuwe en verfrissende programma’s van jonge makers. We lopen daarom ook vaak voorop. Soms slaat een nieuwe titel aan – afgelopen seizoen bijvoorbeeld met Arjan Lubach en Mindf*ck – en soms (nog) niet. Belangrijk is dat een titel tijd en ruimte krijgt om te groeien. Dat we jonge makers kansen geven. En dat titels goed gewaardeerd worden. Bij de NPO gaat het om meer dan kijkcijfers en marktaandelen.

Suzanne Kunzeler

Netmanager NPO 3

Laatste persberichten
Publieke omroep dit najaar met nieuwe talkshows, hoogstaande dramaseries en bijzondere verhalen over Nederland op alle platforms
Dit najaar liggen kinderen in een deuk bij NPO Zapp
NPO Radio 2 week lang in actie voor KWF
Dag van de Zeezenders op NPO Radio 5
Europapa van Joost Klein bovenaan 3FM Festival Top 1003
Recordcijfers voor RadiOlympia op NPO Radio 1
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)