LogoPers

Z@PP Zomermagazine gelanceerd

Het magazine Z@PP haakt in op het succes van de gelijknamige zender. Die staat duidelijk op de kaart van de doelgroep, kinderen van 6-12 jaar, met kijkcijferhits als SpangaS, de BZT-show, Het Klokhuis, Het Jeugdjournaal en Willem Wever. De geslaagde mix van oude en nieuwe succesformules, gecombineerd met een nieuwe huisstijl, vertaalt zich in goede kijkcijfers.
23 juni 2009

Voor de in jeugdtitels gespecialiseerde Hilversumse uitgeverij FC Klap, onder andere ook verantwoordelijk voor de Z@ppelin Doeboeken, past de uitgave van de Z@PP vakantiespecial naadloos in het portfolio. In het 84 pagina’s dikke magazine onthullen de ‘helden van de buis’ hun persoonlijke ervaringen en favoriete vakantietips. Ewout Genemans: “Zorg dat je zo snel mogelijk vrienden maakt. Wees brutaal!” Jetske van den Elsen: “Ga zo vaak als mogelijk, er is niets mooiers dan de wereld te ontdekken.”


Laatste persberichten
Podcast Componeren of Verzuipen: hoe topwetenschappers en een componist met muziek de wereld gaan redden
NPO Radio 1 brengt de Europese verkiezingen dichtbij huis
NPO Radio 5 viert verjaardag Boudewijn de Groot: een wonderkind van 80
Broederliefde, DYSTINCT en Siggy & D1ns maken line-up FunX Music Awards compleet
Nieuwe zenderstemmen voor NPO 1 en NPO 3
Genomineerden FunX Music Awards bekend: Jonna Fraser grootste kanshebber
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)