LogoPers

Z@PP Zomermagazine gelanceerd

Het magazine Z@PP haakt in op het succes van de gelijknamige zender. Die staat duidelijk op de kaart van de doelgroep, kinderen van 6-12 jaar, met kijkcijferhits als SpangaS, de BZT-show, Het Klokhuis, Het Jeugdjournaal en Willem Wever. De geslaagde mix van oude en nieuwe succesformules, gecombineerd met een nieuwe huisstijl, vertaalt zich in goede kijkcijfers.
23 juni 2009

Voor de in jeugdtitels gespecialiseerde Hilversumse uitgeverij FC Klap, onder andere ook verantwoordelijk voor de Z@ppelin Doeboeken, past de uitgave van de Z@PP vakantiespecial naadloos in het portfolio. In het 84 pagina’s dikke magazine onthullen de ‘helden van de buis’ hun persoonlijke ervaringen en favoriete vakantietips. Ewout Genemans: “Zorg dat je zo snel mogelijk vrienden maakt. Wees brutaal!” Jetske van den Elsen: “Ga zo vaak als mogelijk, er is niets mooiers dan de wereld te ontdekken.”


Laatste persberichten
RONDÉ maakt themalied voor 3FM Serious Request
Pointer Prebunks wint NPO Innovatie Award 2024 voor vernieuwende contentvorm tegen desinformatie
Stemmen voor 26e NPO Radio 2 Top 2000 is gestart
Record luistertijdaandeel voor NPO Radio 5
NPO neemt initiatief voor jongerenraad van de publieke omroep en start met MediaTalks op scholen
Reactie NPO op RCGOG, CvdM en OCW over sociale veiligheid
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en Security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)