LogoPers

Z@PP Zomermagazine gelanceerd

Het magazine Z@PP haakt in op het succes van de gelijknamige zender. Die staat duidelijk op de kaart van de doelgroep, kinderen van 6-12 jaar, met kijkcijferhits als SpangaS, de BZT-show, Het Klokhuis, Het Jeugdjournaal en Willem Wever. De geslaagde mix van oude en nieuwe succesformules, gecombineerd met een nieuwe huisstijl, vertaalt zich in goede kijkcijfers.
23 juni 2009

Voor de in jeugdtitels gespecialiseerde Hilversumse uitgeverij FC Klap, onder andere ook verantwoordelijk voor de Z@ppelin Doeboeken, past de uitgave van de Z@PP vakantiespecial naadloos in het portfolio. In het 84 pagina’s dikke magazine onthullen de ‘helden van de buis’ hun persoonlijke ervaringen en favoriete vakantietips. Ewout Genemans: “Zorg dat je zo snel mogelijk vrienden maakt. Wees brutaal!” Jetske van den Elsen: “Ga zo vaak als mogelijk, er is niets mooiers dan de wereld te ontdekken.”


Laatste persberichten
NPO Radio 1 verandert in RadiOlympia
Audiodescriptie EK voetbal positief ontvangen
NPO Radio 2 en NPO Radio 5 in teken van 4Daagse
Dit zijn de hoogst gewaardeerde programma's van de publieke omroep in het tweede kwartaal van 2024
Regietalent gezocht voor politiedramaserie op NPO 3
NPO 3FM maakt nieuw talent bekend: Lenny Monsou
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)