LogoPers

Z@PP Zomermagazine gelanceerd

Het magazine Z@PP haakt in op het succes van de gelijknamige zender. Die staat duidelijk op de kaart van de doelgroep, kinderen van 6-12 jaar, met kijkcijferhits als SpangaS, de BZT-show, Het Klokhuis, Het Jeugdjournaal en Willem Wever. De geslaagde mix van oude en nieuwe succesformules, gecombineerd met een nieuwe huisstijl, vertaalt zich in goede kijkcijfers.
23 juni 2009

Voor de in jeugdtitels gespecialiseerde Hilversumse uitgeverij FC Klap, onder andere ook verantwoordelijk voor de Z@ppelin Doeboeken, past de uitgave van de Z@PP vakantiespecial naadloos in het portfolio. In het 84 pagina’s dikke magazine onthullen de ‘helden van de buis’ hun persoonlijke ervaringen en favoriete vakantietips. Ewout Genemans: “Zorg dat je zo snel mogelijk vrienden maakt. Wees brutaal!” Jetske van den Elsen: “Ga zo vaak als mogelijk, er is niets mooiers dan de wereld te ontdekken.”


Laatste persberichten
Moedig voorwaarts: een gezamenlijke visie van de NPO en de omroepen
3FM Serious Request komt in actie voor Spieren voor Spieren
Jojanneke Doorn en Jurre Bosman leiden Video en Audio NPO
Frenna grote winnaar FunX Awards 2025
Waardering publiek voor NPO onverminderd hoog
Volg al het nieuws rondom breuk coalitie bij de publieke omroep
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en Security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)