LogoPers

Akkoord publieke omroep over toekomstplannen

 
2 juni 2015

 

Vandaag zijn de omroeporganisaties en de Raad van Bestuur van de Nederlandse Publieke Omroep het eens geworden over de hoofdlijnen van het nieuwe Concessiebeleidsplan 2016-2020. De afgelopen weken is er intensief en constructief overleg geweest over ondermeer het online beleid, de organisatie en de inrichting van de publieke omroep. De wens herkenbaar en vindbaar te zijn op televisie, radio maar ook online stond daarbij voorop.

 

De omroepen en de NPO zijn blij met het behaalde resultaat en hebben er alle vertrouwen in op basis van het Concessiebeleidsplan samen verder te kunnen werken aan een sterke en creatieve publieke omroep. De afspraken worden komende week verder uitgewerkt en verwerkt in het beleidsplan. Ook wordt deze week het Concessiebeleidsplan nog getoetst bij diverse betrokken belangenorganisaties. Daarna wordt het plan ter goedkeuring voorgelegd aan de Raad van Toezicht van de NPO. Op 15 juni as zal het Concessiebeleidsplan 2016-2020 worden gepubliceerd.



 

Laatste persberichten
North Sea Jazz: de publieke omroep is erbij
NPO Zapp: al 20 jaar educatief, inspirerend en onafhankelijk
Keep Kalm en kies Klassiek: stem op de Kalm Top 50
De publieke omroep staat ook deze zomer aan
#livegoals: NPO 3FM staat vooraan bij optredens van Olivia Rodrigo, Muse en Oscar and the Wolf
Moedig voorwaarts: een gezamenlijke visie van de NPO en de omroepen
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en Security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)