LogoPers

Marcel Peek vertrekt als netmanager bij de NPO

Marcel Peek, netmanager van NPO 1, vertrekt per 1 juli bij de NPO. Volgens Marcel Peek is dit voor hem het juiste moment om weg te gaan: ‘De NPO staat aan de vooravond van een nieuwe concessieperiode. Ik heb jarenlang met programmamakers en omroepen hard en met plezier gewerkt om van NPO 1 de brede nationale televisiezender te maken die het nu is. Er staat een nieuwe ronde aan veranderingen voor de deur en dit is voor mij het juiste moment om na 8 jaar als netmanager het stokje over te dragen.’
Persbericht
21 april 2015

 

Volgens Frans Klein directeur TV heeft Marcel Peek een knappe prestatie neergezet in een snel veranderende mediawereld. ‘NPO 1staat met zijn publieke programmering als een huis. Met herkenbare en sterke programma’s voor een brede doelgroep. Dat is de koers die we komende jaren verder doorzetten waarbij we de zenders een nog scherper en meer onderscheidend profiel geven.’

Marcel Peek is tot eind mei werkzaam in de functie als netmanager NPO 1. Zijn werkzaamheden worden voorlopig overgenomen door TV-directeur Frans Klein. De NPO zoekt nog naar een vervanger.

Laatste persberichten
Pinkpop drie dagen lang overal te volgen bij publieke omroep
Vijf Noord-Europese omroepen starten samenwerking voor nieuwe fictieseries voor kinderen
NPO vraagt Nederlanders mee te denken over aanbod publieke omroep
NPO en Disney+ kondigen eerste samenwerking aan voor Nederlandse versie van “Wolven: het spel van list en bedrog”
3FM Serious Request komt in actie voor de Nederlandse Brandwonden Stichting
Gezamenlijke reactie NPO en omroepen op evaluatierapport ‘Focus op de kernwaarden'
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en Security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)