LogoPers

Zapp marktleider in januari

De jeugdzender Zapp heeft in de maand januari een kijktijdaandeel van 22,5% behaald in de doelgroep 3 tot en met 12 jaar (tijdvak 06:30-19:30 uur). Hiermee is Zapp voor de derde maand op rij de best bekeken jeugdzender van Nederland.
1 februari 2013

Met het kijktijdaandeel van 22,5% is deze maand bovendien de best bekeken januarimaand in tien jaar tijd voor Zapp.

De finale van CupCakeCup op zaterdag 5 januari was het meest bekeken programma deze maand. Maar ook de vertrouwde titels als Het Klokhuis, Jeugdjournaal, SpangaS, Checkpoint en de BZT Show staan in de top 10 van meest bekeken programma's. Ook scoorden diverse Zappbiostitels goed, zoals Foeksia de Miniheks en Wickie en de Schat van de Goden.

Laatste persberichten
Primeur voor 3FM Serious Request: Wijnand Speelman, Sophie Hijlkema en Barend van Deelen opnieuw Glazen Huis in
Frenna, Jonna Fraser, Kleine John en DJ DYLVN maken kans op nummer één in FunX DiXte1000
ABBA-icoon Björn Ulvaeus opent Stemweek Evergreen Top 1000
Overweldigende vraag naar gastlessen voor 3FM Serious Request
Toelichting op de begroting van de publieke omroep
Films en series Theo van Gogh rond de 20-jarige herdenking van zijn moord te zien bij de publieke omroep
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en Security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)