LogoPers

Zapp marktleider in januari

De jeugdzender Zapp heeft in de maand januari een kijktijdaandeel van 22,5% behaald in de doelgroep 3 tot en met 12 jaar (tijdvak 06:30-19:30 uur). Hiermee is Zapp voor de derde maand op rij de best bekeken jeugdzender van Nederland.
1 februari 2013

Met het kijktijdaandeel van 22,5% is deze maand bovendien de best bekeken januarimaand in tien jaar tijd voor Zapp.

De finale van CupCakeCup op zaterdag 5 januari was het meest bekeken programma deze maand. Maar ook de vertrouwde titels als Het Klokhuis, Jeugdjournaal, SpangaS, Checkpoint en de BZT Show staan in de top 10 van meest bekeken programma's. Ook scoorden diverse Zappbiostitels goed, zoals Foeksia de Miniheks en Wickie en de Schat van de Goden.

Laatste persberichten
Sociale partners publieke omroep bereiken resultaat voor nieuwe cao en sociale regeling
Een week vol passie bij NPO Klassiek
Van studio naar festivalweide: luisteraars maken tijdens 3FM Festivalweek kans op festivalkaarten
NPO FunX Awards: eerste namen line-up bekend
Reactie NPO en College van Omroepen op de hervormingsplannen voor de publieke omroep
Dit zijn de hoogst gewaardeerde programma's van de publieke omroep in het eerste kwartaal van 2025
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en Security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)