LogoPers

Zapp marktleider in januari

De jeugdzender Zapp heeft in de maand januari een kijktijdaandeel van 22,5% behaald in de doelgroep 3 tot en met 12 jaar (tijdvak 06:30-19:30 uur). Hiermee is Zapp voor de derde maand op rij de best bekeken jeugdzender van Nederland.
1 februari 2013

Met het kijktijdaandeel van 22,5% is deze maand bovendien de best bekeken januarimaand in tien jaar tijd voor Zapp.

De finale van CupCakeCup op zaterdag 5 januari was het meest bekeken programma deze maand. Maar ook de vertrouwde titels als Het Klokhuis, Jeugdjournaal, SpangaS, Checkpoint en de BZT Show staan in de top 10 van meest bekeken programma's. Ook scoorden diverse Zappbiostitels goed, zoals Foeksia de Miniheks en Wickie en de Schat van de Goden.

Laatste persberichten
Podcast Componeren of Verzuipen: hoe topwetenschappers en een componist met muziek de wereld gaan redden
NPO Radio 1 brengt de Europese verkiezingen dichtbij huis
NPO Radio 5 viert verjaardag Boudewijn de Groot: een wonderkind van 80
Broederliefde, DYSTINCT en Siggy & D1ns maken line-up FunX Music Awards compleet
Nieuwe zenderstemmen voor NPO 1 en NPO 3
Genomineerden FunX Music Awards bekend: Jonna Fraser grootste kanshebber
Deel deze pagina
NPO Logo
Omroepen
AVROTROS
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)