Wat als musea afhankelijk worden van Instagram?
- Artikel
- 06 nov 2019
- 1 minuut leestijd
In de nieuwste aflevering van Marts Vlammende Vraag bezoekt Mart, Sarah de directeur van WONDR. Deze kleurrijke speeltuin in Amsterdam Noord staat nu vooral bekend als ‘Instagram-museum’. Maar wil je wel zo'n imago hebben?
“Ik wilde graag een plek openen waar we aan het grijze van de winter weer kunnen ontsnappen: iets met kleur en veel licht, waar volwassenen kunnen spelen”, vertelt WONDR-initiatiefnemer Sarah, een Braziliaanse Amsterdammer die is opgeleid tot marketeer en ‘merk-activator’.
Mart lag met haar in de ballenbak, kneep in de marshmallow-schuimpjes en vroeg haar in deze speeltuin: hoe zit dit allemaal? Kunnen we hier onze eigen fantasie nog op loslaten? En is het naast marketing ook kunst?
Als je deze video leuk vindt, laat een like achter, subscribe op ons kanaal of maak een foto van de video en zet die op Instagram. De enige beperking is je verbeelding!