LogoOver NPO

Groepsbeleving ook buiten programma om

Wie is de Mol? (AVROTROS)

Het meest bekeken programma in 2023 (excl. sportprogramma’s) is Wie is de Mol? (AVROTROS). De openingsaflevering werd door bijna vier miljoen mensen bekeken. De multimediale benadering van het programma zorgt er al jaren voor dat al die mensen via verschillende kanalen bereikt worden. In de app komen elk jaar weer een miljoen mensen samen in verschillende poules, vaak ook mensen die elkaar in het echt niet ontmoet hebben. En bij de live-finale stonden er duizenden mensen bij Paleis Soestdijk om met elkaar live de onthulling mee te maken. Deze groepsbeleving is een prachtig voorbeeld van hoe we met een programma Nederland een beetje meer samen kunnen brengen en verbinden met elkaar.

Ook interessant

Naar alle impactvolle voorbeelden
AVROTROSVPROBNNVARANieuws & Debat
Betekenisvol gebaar van verbinding
Buitenhof (VPRO/AVROTROS/BNNVARA)
AVROTROSCultuur
Het beste in elkaar naar boven
Beste Zangers (AVROTROS)
AVROTROSCultuur
Eeuwfeest met 100 culturele evenementen
Ons Fest Live (AVROTROS)
NPO Logo
Snel naar
Toegankelijkheid
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)