LogoInnovatie

Post Covid

Corona heeft een grote impact gehad op ons leven in het algemeen en op ons gedrag en denken. Inmiddels zijn de maatregelen versoepeld of zelfs verdwenen en komt het 'normale' leven weer op gang.
Corona heeft een grote impact gehad op ons leven in het algemeen en op ons gedrag en denken. Inmiddels zijn de maatregelen versoepeld of zelfs verdwenen en komt het 'normale' leven weer op gang. We houden rekening met nieuwe golven en we leren leven met corona. Ons gedrag neemt meer vast normen aan. Wat hebben we geleerd? Wat zijn we meer of minder gaan waarderen? Zijn er nieuwe gewoontes ingeslepen? Voorjaar 2020, aan het begin van de coronaperiode heeft NPO Innovatie een trendrapport uitgebracht over veranderende behoeften van de Nederlander. Nu, twee jaar later, de coronaperiode ten einde lijkt te zijn, wil NPO Innovatie peilen welke impact corona heeft gehad op het mediagedrag, -ritme en de behoeften van Nederlanders.

Is onze mediabehoefte blijvend veranderd of veren we terug naar oude gewoonten?
Terugblik: Innovatie Estafette november (incl. NPO Innovatie Award)
Pointer Prebunks (KRO-NCRV) wint NPO Innovatie Award 2024
Terugblik: Publieke Media voor Onderwijs & Educatie
Terugblik: Samenwerken aan de toekomst van media
Geheim Agent Liz (EO) wint twee Dutch Podcast Awards
Het Klokhuis over AI (NTR) wint CineKid Award
Deel deze pagina

Download het onderzoek

NPO Logo
Snel naar
NPO.nl
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en Security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)