LogoInnovatie

Test jouw innovatie bij jonge doelgroepen

NPO Innovatie zoekt samen met omroepen naar snelle, valide en goedkope manieren om innovaties te testen bij jonge doelgroepen. Eén van die manieren waarop we dat doen is via een samenwerking met Intermijn.
NPO Innovatie zoekt samen met omroepen naar snelle, valide en goedkope manieren om innovaties te testen bij jonge doelgroepen. Eén van die manieren waarop we dat doen is via een samenwerking met Intermijn. Deze stichting helpt jongeren grip te krijgen op hun eigen toekomst door ze beter te leren kiezen. Regelmatig organiseren we interactieve werksessies in combinatie met een werkbezoek. De jongeren leren zo mee over de mediasector en wij leren meer over hen. In september testte BNNVARA een prototype en vond er een panelgesprek en co-creatie over onderzoeksjournalistiek plaats.

Wil jij ook in een dagdeel aannames toetsen of inzichten ophalen direct bij de doelgroep (ca. 16-24 jaar)? Er wordt een nieuw werkbezoek gepland op 6, 13 of 20 december. Laat het weten. (simone.mutsaers@npo.nl)  
Festival van de Toekomst: Aftertalk
Terugblik Festival van de Toekomst: Dag 2
Festival van de Toekomst: Stap uit je persoonlijke bubbel
Terugblik Festival van de Toekomst: Dag 1
Innovatieve tools en methoden in het innovatieproces
Treinstaking tijdens start Festival van de Toekomst
Deel deze pagina
NPO Logo
Snel naar
NPO.nl
Algemene inkoopvoorwaarden
Privacy en Security
Cookiebeleid
Adverteren (Ster)